ساعت :

11:46

تاریخ :

6 مرداد 1403

مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات

جلسه توجیهی و آموزشی پرسشگران ممیزی شهرداری برگزار شد

مدیر فناوری اطلاعات شهرداری بیرجند گفت: بر اساس ماده 9 قانون عمران و نوسازی شهری، شهرداری ها موظفند هر 5 سال یکبار نسبت به ممیزی املاک سطح شهر اقدام نمایند که شهرداری بیرجند با هماهنگی شورای اسلامی شهر اقدام به این امر نموده است.

بمهندس مسلم قلی نژاد در حاشیه جلسه توجیهی و آموزشی پرسشگران ممیزی افزود: طرح ممیزی املاک با هدف جمع آوری اطلاعات املاک سطح شهر به منظور ایجاد «بانک اطلاعاتی املاک » اجرا مي شود كه اين طرح بخش هاي مختلفی از جمله برنامه ریزی، آبادانی، عمرانی، شهرنشینی اصولی و در آمدی ممیزی املاک شهر را در بر دارد. وی با اشاره به اینکه اجراي طرح مميزي املاك شهري، مسير توسعه و پيشرفت را در سايه دست يابي به اطلاعات جامع هموار مي كند عنوان کرد: به همین منظور جلسه توجیهی و آموزشی پرسشگران ممیزی جهت آغاز فعالیت برگزار گردید.

 این پرسشگران با ارایه کارت شناسایی معتبر برای کسب اطلاعات لازم به محل سکونت و کسب شهروندان مراجعه خواهند کرد. قلی نژاد از شهروندان درخواست کرد هنگام مراجعه مأموران اجراي طرح مميزي شهري، مداركي نظير سند مالكيت، فيش‌ آب، برق و گاز، پروانه ساختماني، پايانكار و مدارك شناسايي مالك را در اختيار پرسشگران ممیزی قرار دهند.

وی در پايان با آرزوی داشتن شهری زیبا و در خور شان مردم بیرجند، ابراز اميدواري کرد: با اجراي پروژه مميزي املاک شهر در تمام مناطق در آينده نزدیک، گام مهمی در راستاي تحقق شهرداري الکترونيکي و ارائه خدمات سريع و بهتر به شهروندان برداشته شود.