*** به وب سایت اداره آمار و فن آوری اطلاعات شهرداری بیرجند خوش آمدید ***
 
 
 

در حال حاضر اکثر سازمان های دولتی و خصوصی فعالیت های خود را با استفاده از فناوری های روز پایه ریزی می کنند. نظر به اینکه تنها عامل ثابت دنیای امروز، تحول و تغییرات می باشد، لذا فناوری اطلاعات به عنوان محصول این تغییرات با شاخصه هایی چون پردازش، توزیع و به کارگیری اطلاعات حضور خود را در همه عرصه ها ثابت نموده است.

از طرفی دستگاه های اجرایی و مدیران شهری به منظور افزایش کارایی و اثربخشی و کسب مزیت رقابتی به منظور تثبیت موجودیت و افزایش بهره وری باید در اندیشه تدارک به کارگیری فناوری های نوین و شیوهای مطلوب استفاده از آن باشند.

 

 
 

امام على (ع) :خوشبخت كسى است كه درطاعت خدا اخلاص داشته باشد

امروز    يكشنبه , 28/آبان/1396  
امکان ثبت شکایت از پیامک‌های تبلیغاتی فراهم شد مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل

به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، مجید حقی گفت: با توسعه امکانات سامانه پیامکی ۱۹۵ مشترکینی که از شماره‌های تلفن ثابت یا سرشماره‌های تبلیغاتی، پیامک ناخواسته دریافت می‌کنند می‌توانند شماره‌ای را که از طریق آن پیامک تبلیغاتی دریافت کرده‌اند به سامانه ۱۹۵ ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر پیامک‌های انبوه از سه طریق شماره‌های تلفن ثابت، تلفن همراه و سرشماره‌های تبلیغاتی ارسال می‌شود، افزود: مشترکین می‌توانند شماره ارسال کننده پیامک را برای شماره‌های تلفن ثابت به همراه کد مانند ********۰۲۱ و ********۰۲۶ و برای سرشماره‌های تبلیغاتی به شکل ***۱۰۰۰ و ***۲۰۰۰ و ***۳۰۰۰ و ***۵۰۰۰ برای سامانه ۱۹۵ ارسال کنند.

حقی با تاکید بر اینکه پیش از این امکان ثبت شکایت از پیامک‌های ارسالی با شماره‌های تلفن همراه شخصی فراهم شده است، افزود: مشترکینی که از دریافت پیامک انبوه تبلیغاتی از شماره‌های شخصی شکایت دارند می‌توانند شماره تلفنی که پیامک تبلیغاتی از طریق آن ارسال شده است را به صورت *********۰۹ به شماره ۱۹۵ ارسال کنند.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری تصریح کرد: همانند روال گذشته مشترکان برای دریافت نکردن پیامک انبوه ارسالی از سرشماره‌های تبلیغاتی می‌توانند با شماره‌گیری کد#۸۰۰ * نیز دریافت پیامک تبلیغاتی یا ارزش افزوده را غیرفعال کنند.