*** به وب سایت اداره آمار و فن آوری اطلاعات شهرداری بیرجند خوش آمدید ***
 
 
 

لزوم به کارگیری فناوری اطلاعات و بسترسازی جهت اداره الکترونیکی شهرها، بر کسی پوشیده نیست.استفاده از روش‏های نوین شهرداری الکترونیک که مواهبی چون کاهش زمان اتلاف‏ شده شهروندان، عرضه بهتر خدمات، توزیع عادلانه‌تر امکانات، افزایش اشتغال و بهبود مدیریت پایدار شهری را در پی دارد، می‌تواند انقلابی در زمینه مدیریت شهری به وجود آورد.

 

 

 
 

امام على (ع) :خوشبخت كسى است كه درطاعت خدا اخلاص داشته باشد

امروز    دوشنبه , 02/مهر/1397  
امکان ثبت شکایت از پیامک‌های تبلیغاتی فراهم شد مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل

به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، مجید حقی گفت: با توسعه امکانات سامانه پیامکی ۱۹۵ مشترکینی که از شماره‌های تلفن ثابت یا سرشماره‌های تبلیغاتی، پیامک ناخواسته دریافت می‌کنند می‌توانند شماره‌ای را که از طریق آن پیامک تبلیغاتی دریافت کرده‌اند به سامانه ۱۹۵ ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر پیامک‌های انبوه از سه طریق شماره‌های تلفن ثابت، تلفن همراه و سرشماره‌های تبلیغاتی ارسال می‌شود، افزود: مشترکین می‌توانند شماره ارسال کننده پیامک را برای شماره‌های تلفن ثابت به همراه کد مانند ********۰۲۱ و ********۰۲۶ و برای سرشماره‌های تبلیغاتی به شکل ***۱۰۰۰ و ***۲۰۰۰ و ***۳۰۰۰ و ***۵۰۰۰ برای سامانه ۱۹۵ ارسال کنند.

حقی با تاکید بر اینکه پیش از این امکان ثبت شکایت از پیامک‌های ارسالی با شماره‌های تلفن همراه شخصی فراهم شده است، افزود: مشترکینی که از دریافت پیامک انبوه تبلیغاتی از شماره‌های شخصی شکایت دارند می‌توانند شماره تلفنی که پیامک تبلیغاتی از طریق آن ارسال شده است را به صورت *********۰۹ به شماره ۱۹۵ ارسال کنند.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری تصریح کرد: همانند روال گذشته مشترکان برای دریافت نکردن پیامک انبوه ارسالی از سرشماره‌های تبلیغاتی می‌توانند با شماره‌گیری کد#۸۰۰ * نیز دریافت پیامک تبلیغاتی یا ارزش افزوده را غیرفعال کنند.